It's still magic even if you know how it's done - Pratchett

SMS marketing


SMS marketing je vrlo efikasan i brz način da doprete do svojih klijenata. Verovatnoća da će vaša SMS poruka biti otvorena i pročitana u roku od samo pet minuta od prijema je 97%. To čini SMS odličnim kanalom za obaveštavanje klijenata o zakazanim događajima, promocijama, zanimljivostima. Pored očigledne isplativosti SMS marketinga, postoje i druge izuzetne prednosti SMS marketinga koje treba uzeti u obzir.

Brzina

SMS je najbrži vid komunikacije, bukvalno isporučuje vašu poruku u džepove klijenata samo nekoliko sekundi nakon što je pošaljete.

Fleksibilnost

SMS marketing pruža mogućnost prilagođavanja vaših kampanja prema potrebama vaših SMS pretplatnika. Možete se obratiti ciljanoj grupi ili vašoj kompletnoj list korisnika. Šaljite promotivne poruke ili novosti vezano za vaše poslovanje. SMS poruke možete oblikovati prema potrebama vašeg poslovanja. Takođe veoma je jednostavno integrisati u vaše druge online marketinške aktivnosti.

Visok Open Rate

U odnosu na e-mail marketing, SMS-ima zapanjujuće visoku stopu otvaranja. U suštini, gotovo svaka poslata SMS poruka će biti otvorena (i pročitana), dok će samo mali deo e-mailova biti pročitan.

Visok Conversion Rate

SMS marketingom se postiže veoma visoka odziv od strane korisnika. Bez obzira na vrstu kampanje – promocije, objave ili nagradne igre – daleko je veći odziv u odnosu na bilo koju drugu marketinšku ili promotivnu akciju. Korišćenje SMS marketinga za slanje korisnih informacija, vaučera za popuste, pa čak i čestitki za rođendan kod potrošača stvara osećaj lojalnosti prema vašoj firmi. Ovakav način komunikacije sa njima može vam se isplatiti i kratkoročno i dugoročno kroz povećanje prometa.

Pouzdanost

Za razliku od e-mail-a, SMS ne mora da se bori protiv spam ili drugih filtara e-pošte. SMS je najdirektnije obraćanje vašim klijentimata u poređenju sa bilo kojim drugim marketinškim pristupom, a ne postoje prepreke.

Kratke poruke

Iako je ovo često izazov za neke firme, poruke od 160 znakova su blagodet za marketing. To vas prisiljava da budete jasani i koncizni. Umesto da svog klijenta bombardujete često i ne relvantnim sadržajem, sa SMS-om ste uvek direktni i precizni. Što kupci uvek vole.

Cool faktor

Nema previše kompanija koje koriste sms marketing. Samim tim je reakcija potrošača na ovaj vid marketinga generalno pozitivna. Pokazujete vašim klijentima da ste u korak sa novim tehnologijama. Ovo daje vašoj kompaniji važan korak u pridobijanju nove generacije klijenata.

Bezgranični tržišni potencijal

Danas skoro svaka osoba poseduje mobilni telefon. To je osnovni vid komunikacije među ljudima sada, ne postoji razlog zašto ne biste iskoristili ovaj neograničeni potencijal tržišta.

Pokrenite svoju SMS kampanju


Za samostalno kreiranje SMS kampanja i slanje poruka, na raspolaganju vam je web aplikacija

http://customer.gbi.rs/

 

Ona omogućava slanje pojedinačnih ili grupnih SMS poruka, sa opcijom za trenutno ili odloženo slanje. Kreirajte neograničen broja grupa i kontakata unutar njih. Identifikaciju pošiljaoca vi određujete, što znači da će vašem klijentu kada otvori poruku, pisati ime vaše firme, ime brenda ili broj telefona. Detaljan izveštaj prema vačim potrebama. Informacije o broju poslatih i isporušenih poruka za odabrani vremenski period, informacija o stanju poruke za svaki broj telefona (isporučena, na čekanju...).

U slučaju da imate problem sa novom web aplikacijom, stara je dostupa na adresi http://sms.gbi.rs/